ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ КОЛЕКТИВУ НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти України(2021), Стратегією розвитку закладу на 2022 - 2024 рік, Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина», зважаючи на аналіз освітньої роботи у 2023/2024 н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку ЗДО, педагогічний колектив разом із батьками та громадськістю вважає за доцільне працювати над реалізацією таких завдань:
- Сприяти формуванню культури піклування про фізичне та ментальне здоров’я через організацію безпечного освітнього простору закладу та впровадження інновацій тіло виховання.
- Консолідувати зусилля усіх учасників освітнього процесу навколо проблеми утвердження позитивного образу Батьківщини, українських народних традицій та культури крізь призму усної народної творчості та декоративно-прикладного мистецтва.
- Виховання духовно багатої та нестандартно мислячої особистості з високим потенціалом і високою культурою шляхом формування мистецько-творчих навичок дошкільників через призму театрального мистецтва.
- Продовжувати роботу над створенням інформаційно-комунікаційного освітнього простору, як засобу підтримки й збагачення освітнього процесу, забезпечуючи ефективність та якість освіти в ЗДО. Сприяти професійному зростанню педагогів засобами ІКТ.
- Продовження розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти КЗ «ДНЗ №47 ВМР», напрям «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду».
В ІНКЛЮЗИВНІЙ ГРУПІ:
- Сприяти соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожної дитини для того, щоб вона почувалася неповторним, повноцінним учасником суспільного життя.
- Забезпечити індивідуальний підхід до дітей з ООП.
- Працювати в тісній співпраці з іншими педагогами (музичним керівником) та батьками в одній мультидисциплінарній команді.
- Продовжити роботу над забезпеченням інклюзивної моделі освіти як системи освітніх послуг відповідно до потреб дітей з особливими освітніми потребами.
-